Finnveraan palvelualuejohtajat

Finnvera Oyj:n hallitus on 29.3.2007 nimittänyt Finnvera Oyj:öön seuraavat palvelualuejohtajat 1.7.2007 alkaen:

Pentti Kinnunen, ekon. (53), Pohjois-Suomen palvelualue
Kari Villikka, DI (52), Etelä-Suomen palvelualue
Hannu Puhakka, DI (47), Keski- ja Itä-Suomen palvelualue
John Erickson, FM (50), Länsi-Suomen palvelualue

Pentti Kinnunen jatkaa myös Oulun aluekonttorin ja John Erickson Vaasan aluekonttorin johtajana. Hannu Puhakan hallitus nimitti 29.3.2007 Joensuun aluekonttorin johtoon. Hän on toiminut tähän asti Lappeenrannan aluekonttorin johtajana.

Kari Villikka siirtyy palvelualuejohtajaksi Finnveran kasvu- ja kansainvälistymisrahoitusyksikön apulaisjohtajan tehtävistä.

Palvelualueiden maantieteellinen kokoonpano on seuraava: Pohjoinen palvelualue: Oulun, Rovaniemen ja Kajaanin aluekonttorit
Eteläinen palvelualue: Helsingin, Uudenmaan, Lahden ja Lappeenrannan aluekonttorit
Keski-Suomen ja Itä-Suomen palvelualue: Jyväskylän, Kuopion, Joensuun ja Mikkelin aluekonttorit
Läntinen palvelualue: Vaasan, Seinäjoen, Porin, Tampereen ja Turun aluekonttorit

Palvelualuejako on Finnveran sisäinen johtamismalli. Palvelualuejohtajat pääsääntöisesti toimivat itse aluejohtajina. Sen lisäksi he varmistavat yhtiön strategian ja luottopolitiikan yhtenäisen toteuttamisen koko palvelualueella sekä koko yhtiön osaamisen hyödyntämisen ja tarjoamisen parhaalla mahdollisella tavalla asiakkaille. Finnveran aluekonttorit jatkavat toimintaansa nykyisillä sijaintipaikkakunnillaan.

toimitusjohtaja Pauli Heikkilä, puh. 020 460 7321